Sunday, June 20, 2010

Emel terbuka buat goo.gut

Ni aku trime emel dr seseorg.... sape nak komen??? sile kan. Pada aku, ape2 pun terpulang pd niat. Bile aku uploadkan gambo2 tu niat aku ade ler utk kongsi aje. komen2 tu aku buat tuk bincang... ade pro ade kontra...

====================================================================



2010/6/20 anti.goo.gut anti.goo.gut
apa khabar. dah puas sebar fitnah?

apa faedah sibuk hal ehwal orang lain....Tuan goo.gut84@gmail.com ni dah cukup baik ke?

Rasullullah pun ingat kan kita...jangan sibuk fitnah orang.

Apakah FITNAH....bagaimana FITNAH terjadi.....semua ni nak kena kaji........
Tuan goo.gut84@gmail.com yang saya hormati, buat salam perkenalan...biar sy sekolahlah Tuan goo.gut84@gmail.com apakah yang dikatakan FITNAH.

FITNAH adalah cerita bohong dan palsu, ada orang mendifinasikan fitnah sebagai tuduhan untuk menghina atau meremehkan seseorang hamba Allah. Atau in english, aspersions.

TETAPI bagaimana FITNAH terjadi yang membawa momentum kepada level of disasterous sesuatu fitnah akan terjadi....ni nanti ada masa aku sekolahkan engkau ye jang.....tak leh byk2, kau bukan faham.... sambung nanti. Pokoknya aku nak bagi tahu engkau adalah.....berhenti le tulisan tak guna kau di gugat-gugat.blogspot.com ni...

6 comments:

  1. anti-googut,
    pg baca balik dari awal sampai akhir isi kandungan blog nih sebelum bagi komen merapu macam ni ye

    ReplyDelete
  2. Aku ni hebat ke hingga ade blog anti-goo.gut?

    ReplyDelete
  3. ape daa...
    ingat hebat sgt dier nak kupas pasal fitnah ni...
    camtu jer yg dier kaji psl fitnah...
    dr penulisan dier da tau mentaliti dier mmg rendah...

    ReplyDelete
  4. die ni name nye bljr tggi2..tp bodoh die level binatang tuuu!!!! xpun die ni lg bodoh dr binatang...

    ReplyDelete
  5. Ish3..... sape lg bodo dr menatang????

    ReplyDelete
  6. hebat lah gugat..pandai fitnah "Bile aku uploadkan gambo2 tu niat aku ade ler utk kongsi aje. komen2 tu aku buat tuk bincang... ade pro ade kontra..."

    alahai..x sah lah nk putaq belit gugat..hg dlm blog mmg hebat..mcm2 isi hg ada.point2 hg tu mmg bagus lah sngt..mmg hebat lah hg..tukang fitnah yg terhebat..hebat saham hg kt akhirat...klau ada org percaya hujah2 hg,huh..mmg hebat lah....pandai cari kesalahan...dlm blog mcm hg ni hebat sngt lah..kononya hg ada bukti yg hebat..woh..aku cabar hg..hg sumpah dengan nama ALLAH yg hg ni berada di belah pihak yg benar(puak2 marwi)..hg post kt blog hg..

    ReplyDelete