Thursday, May 20, 2010

Guru Aku Semakin Gelisah

Aku ade trime 1 emel ttg kes cabul guru aku di mahkamah. Aku diberitau mangsa telah selamat memberikan keterangan dalam bilik .... in camera lerr.

Bukan main resah gelisah guru aku. Aku diberitahu anak die yg mcm gangster tu turut hadir dlm kamar. Baguih biar die dengar sendiri ape yg mangse beritahu. PK yg rapat pun hadir same.

Aku tabik spring ngan mangse cabul ni.

Baguihhhhhhh!!!!! Berkata benar ler kamu... agar guru aku kene hukuman yg sewajarnye.

Aku gak diberitau lebih kurang 30 penyokong PK turut hadir.

Ade otai2 gak

Dengar citer, otai2 ni ikut sebelah guru aku sbb mau lari dari utang...

Ooooi byr ler utang... xtau hukum ke.....

Hrp2 cepat2 ler kes ni selesai agar guru aku dihumbankan ke dlm penjara dan di rotan..

Tu ler hukuman yg wajar

Naper para penyokong PK tension2... sbb bahana api lerrrrrrrrrr


Aku tunggu.... lamer dah ni....

45 comments:

  1. mcm mana hg tau dia gelisah? hg nampak ke???

    ReplyDelete
  2. Aku tau die gelisah.... dah dekat dahh.

    Elok die kene hukum kat dunie ni. Akhirat lg terukkk. x gitu???

    Ko pun same gak..aku tau ape yg aku ckp

    ReplyDelete
  3. ye... ko mmg hebat la tau yg mana buruk baik nk hukum org kan? ko mmg kasyaf kan?? kalau mmg en mad tu xbersalah.. ko pn elok kena hukum kt dunia ni sbb mcanang2 fitnah kt dia...kn??? xgitu?????? ko kan tau apa yg ko ckp....

    ReplyDelete
  4. Kite gune akai lerr....

    Latest aku dengar peguam guru aku soal siasat balik mangsa.

    Sgt berani mangsa wpun berdepan ngan keadaan tertekan.

    Diberitekan die ngan abg die ajer. PK ramai dlm bilik.

    Peguam cari mkn....

    Silap2 anak peguam nnti kene cabui....

    ReplyDelete
  5. 'Insan Hebat' mana gelisah pasai benda2 macam nih. ramai anak-anak murid yang taat dan sayang pada guru dok hadir bagi sokongan...

    kammi sayyang, bukan ta'sub. hangpa mana tau

    ReplyDelete
  6. Insan Hebat???? Guru aku insan hebat???? Klu benar2 hebat xperlu sokongan anak2 murid. Ni duk sembunyi balik kain anak2 murid. Hebat???? Aku xpaham?

    ReplyDelete
  7. Anak dan anak-anak murid dok label Guru gugat tu sebagai "Insan Hebat" di facebook.

    Hebat tang mana? hang kene berdamping dengan Guru la...dok dengaq ceramah kat suzi korner ka...baru la tau hebat tang mana...

    Hebat - hebat pon, bila kena gari masuk dalam, macam-macam cerita anak-anak murid bagi cover cerita..

    ReplyDelete
  8. "Tuan Syeikh pernah berkata apabila kita FAHAM & MENGIKUT resmi padi,tidak akan jatuh ke lembah sombong apatah pagi riak dan takbur walaupun memiliki harta yang melimpah,pangkat dan darjat yang tinggi di dunia ini.."
    petikan kata-kata Guru gugat.

    ReplyDelete
  9. dok pgl 'guru aku' dr dulu... tp ko dok mengutuk dia... kalau ko dh xnk bwh legacy dia buat apa ko p gelar dia tu guru ko???? annoying betul la dia ni...

    ReplyDelete
  10. Komen aku dlm [ ].


    biliselat said...
    Anak dan anak-anak murid dok label Guru gugat tu sebagai "Insan Hebat" di facebook.
    [Oh.. ye ke. guru hebat bg anak2 murid yg x hebat.]

    Hebat tang mana? hang kene berdamping dengan Guru la...dok dengaq ceramah kat suzi korner ka...baru la tau hebat tang mana...
    [suzi korner tang mane. guru hebat di suzi korner.. kita hantar jawi atau jais ke sane.]

    Hebat - hebat pon, bila kena gari masuk dalam, macam-macam cerita anak-anak murid bagi cover cerita..

    May 27, 2010 4:07 A

    [anak2 murid lebih hebat dpd guru hebat.]

    ReplyDelete
  11. Komen aku dlm [ ]

    biliselat said...
    "Tuan Syeikh pernah berkata apabila kita FAHAM & MENGIKUT resmi padi,tidak akan jatuh ke lembah sombong apatah pagi riak dan takbur walaupun memiliki harta yang melimpah,pangkat dan darjat yang tinggi di dunia ini.."
    petikan kata-kata Guru gugat.

    May 27, 2010 4:21 AM

    [ Guru aku pernah ckp cmni???? die sendiri xikut. die lupe diri. ruma anak2 murid yg ade pompuan die leh masukk. ape punye pahaman dahhh.]

    ReplyDelete
  12. Komen aku dlm [ ].

    Anonymous said...
    dok pgl 'guru aku' dr dulu... tp ko dok mengutuk dia... kalau ko dh xnk bwh legacy dia buat apa ko p gelar dia tu guru ko???? annoying betul la dia ni...

    May 27, 2010 9:00 AM

    [die ttp guru aku. aku bukan jenis lupe sejarah. aku tetap kenang jasa die. Tp bile die cabul, aku mesti tentang. Klu emak ko atau adik ko atau kakak ko kene cabul oleh guru aku. ko nak diam ke?]

    ReplyDelete
  13. hg ni gugat, asyik dok kata kena cabul... nmpk sgt hg ni mmg pemfitnah... sesuatu yg blum dipastikan kalo dijaja kesana kemari namanya fitnah...

    -pukau-

    ReplyDelete
  14. hang p ka mase perbicaraan? yang dok kata mangsa berani tu ...

    balik pon ikot jalan belakang ...

    kalau hadir baru la cakap. jangan dok dengar org cakap... lain yg sampai kat telinga hang.. hang kan bijak.. tapis la dulu ape yg sampai.. adoiiii...

    ReplyDelete
  15. Komen aku dlm [ ].



    Anonymous said...
    hg ni gugat, asyik dok kata kena cabul... nmpk sgt hg ni mmg pemfitnah... sesuatu yg blum dipastikan kalo dijaja kesana kemari namanya fitnah...

    -pukau-
    [ Ko pi baca hujah2 aku dulu. Baru kite bahas. Pd aku, dia mmg cabul. Klu xde kes, xde ler bawa ke mahkamah. Ade paham? Pd aku, tindakan persatuan dulu sume betoi.]





    May 31, 2010 5:47 AM
    Anonymous said...
    hang p ka mase perbicaraan? yang dok kata mangsa berani tu ...
    [Akai ko taruk mane? Klu mangse tu dan abg die boleh hadapi ramai PK, bukan ke tu brani namenya. Ko paham ke. Yg penakut guru aku sbb duk sembunyi di sebalik kain2 anak murid.]



    balik pon ikot jalan belakang ...
    [Dah ade jln belakang, lalu ler. Cepat balik. Aku rase elok polis tarik balik jaminan polis agar guru aku duk lokap semase perbicaraan ini. Jgn duk ganggu kes ni dengan dtg ramai2. Hakim bukan bodoh mcm ko.]



    kalau hadir baru la cakap. jangan dok dengar org cakap... lain yg sampai kat telinga hang.. hang kan bijak.. tapis la dulu ape yg sampai.. adoiiii...

    May 31, 2010 8:39 PM

    [Aku bukan sebodoh yg ko pikirkan.]

    ReplyDelete
  16. nampak sangat si gugat ni dah marah. dulu takde kate org org bodoh camni. dulu sopan je ayat die ...

    dari ko kutuk kite se islam ni, baik la ko pegi kutuk rejim zionis tu bodoh!. harap approve la comment ni.. kalau berani tayah approval dulu utk org comment. tu maknenye tapis!!

    ReplyDelete
  17. Komen aku dlm [ ]


    Anonymous said...
    nampak sangat si gugat ni dah marah. dulu takde kate org org bodoh camni. dulu sopan je ayat die ...
    [mare aku mare bertempat. ko pi nasihat geng2 PK ko supaye sopan dulu.. Ko ingat aku xtau ekkk ape yg jadi si mahkamah???

    Ko nasihat anak guru aku jaga adap die. sebelum guru aku nak didik org lain tlg suruh die didik anak die dulu.]




    dari ko kutuk kite se islam ni, baik la ko pegi kutuk rejim zionis tu bodoh!. harap approve la comment ni.. kalau berani tayah approval dulu utk org comment. tu maknenye tapis!!

    June 1, 2010 5:59 PM

    [hahaha ko xkenai aku rupenye. Aku tetap approve sume komen dan aku bidas balik. Yp PK kutuk2 kat mahkamah tu ape lak??? ape ko ingat kami ni bukan Islam ke? Ko betulkan mereka dulu. ade paham?]

    ReplyDelete
  18. En Gugat,

    [ Ko pi baca hujah2 aku dulu. Baru kite bahas. Pd aku, dia mmg cabul. Klu xde kes, xde ler bawa ke mahkamah. Ade paham? Pd aku, tindakan persatuan dulu sume betoi.]

    Awak pernah tau tak kisah Nabi Yusuf a.s. DIBICARAKAN atas dakwaan kononnya baginda cuba mencabul? Apa pandangan awak?

    -Tak Tergugat Pun-

    ReplyDelete
  19. KOmen aku dlm [ ]

    hahaha.... hahaha




    Anonymous said...
    En Gugat,

    [ Ko pi baca hujah2 aku dulu. Baru kite bahas. Pd aku, dia mmg cabul. Klu xde kes, xde ler bawa ke mahkamah. Ade paham? Pd aku, tindakan persatuan dulu sume betoi.]

    Awak pernah tau tak kisah Nabi Yusuf a.s. DIBICARAKAN atas dakwaan kononnya baginda cuba mencabul? Apa pandangan awak?

    -Tak Tergugat Pun-

    June 3, 2010 1:22 AM

    hahaha..... hahaha

    Tu ler aku kate ko ne xbaca komen aku dulu.
    Ko jgn ler banding kes guru aku ngan nabi Yusuf. Awat die taraf nabi ke? Ko fikir gitu???? pi tobat ler...

    hahaha.....hahaha

    ReplyDelete
  20. En Gugat,

    [Tu ler aku kate ko ne xbaca komen aku dulu.
    Ko jgn ler banding kes guru aku ngan nabi Yusuf. Awat die taraf nabi ke? Ko fikir gitu???? pi tobat ler...]

    [hahaha.....hahaha]

    Bukan membandingkan guru saya dgn Nabi Yusuf,tapi PENGAJARAN yang boleh diambil dari kisah-kisah Nabi.Buat apa Allah turunkan kisah-kisah Nabi dalam Al-Quran kalau kita tidak ambil IKTIBAR darinya?

    "Kami menceriterakan kepadamu kisah yang paling baik dengan mewahyukan Al Qur'an ini kepadamu, dan sesungguhnya kamu sebelum (Kami mewahyukan) nya adalah termasuk orang-orang yang belum mengetahui."

    Surah Yusuf 12:3

    Adakah apabila kita mengambil IKTIBAR dari Al-Quran maka kita menyamakan individu? Kalau berdasarkan hujah awak ni,

    "Barang siapa berhijrah di jalan Allah, niscaya mereka mendapati di muka bumi ini tempat hijrah yang luas dan rezeki yang banyak. Barang siapa keluar dari rumahnya dengan maksud berhijrah kepada Allah dan Rasul-Nya, kemudian kematian menimpanya (sebelum sampai ke tempat yang dituju), maka sungguh telah tetap pahalanya di sisi Allah. Dan adalah Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang."

    Surah An-Nisaa 4:100

    Kalau ikut hujah awak yg tak boleh nak membandingkan,

    maka tindakan Almarhum Ustaz Hanafi yg mengambil IKTIBAR dari Hijrah Nabi s.a.w,dengan berhijrah dari Kedah ke K.Lumpur,

    awak akan samakan diri Almarhum dengan Baginda s.a.w,begitukah? Atau awak akan bersangka Almarhum sudah mencapai taraf nabi apabila beliau berhijrah?

    Harap beri penjelasan sewajarnya ya En Gugat,t.kasih.

    -Tak Tergugat Pun-

    ReplyDelete
  21. Aku ulang skali lg. Tlg baca hujah2 aku terdahulu sebelum kite bincang selanjutnye.

    Aku nak tanye, apa hujah ko yg mengatakan guru aku boleh masuk ke dlm ruma tu pada hari, jam dan saat tu?

    ReplyDelete
  22. nonymous said...
    En Gugat,

    [Tu ler aku kate ko ne xbaca komen aku dulu.
    Ko jgn ler banding kes guru aku ngan nabi Yusuf. Awat die taraf nabi ke? Ko fikir gitu???? pi tobat ler...]

    [hahaha.....hahaha]

    Bukan membandingkan guru saya dgn Nabi Yusuf,tapi PENGAJARAN yang boleh diambil dari kisah-kisah Nabi.Buat apa Allah turunkan kisah-kisah Nabi dalam Al-Quran kalau kita tidak ambil IKTIBAR darinya?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Pada pengetahuan saya yg jahil nih saya cuba membandingkan kisah Nabi Allah Yusuf dan YM. GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qadhi.

    1). Nabi Allah Yusuf dijemput oleh Siti Zulaikha ke rumahnya kerana bersungguh-sungguh berkehendakkan Nabi Allah Yusuf dan memujuk Nabi Allah Yusuf melakukan zina.

    - Bagi kes YM GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qadhi, adakah yg kena cabul menjemput (dengan menelifon) YM GU utk datang ke rumahnya kerana berkehendakkan YM GU?????
    (Dengar cerita YM GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qadhi yang telefon yg kena cabul, tanya sama ada bapak yang kena cabul ada di rumah ke tidak, tup tup sampai dah depan rumah)

    2) Nabi Allah Yususf menolak keinginan Siti Zulaikha sehingga koyak bajunya di bahagian belakang. Itulah takdir Allah menyelematkan Nabi Yusuf daripada dosa dan dikenakan hukuman.

    - Bagi kes YM GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qadhi, YM GU menolak pujukan yang kena cabul untuk diurut badannya sehingga koyak bahagian belakang bajunya????
    (Dengar cerita jugak sentuhan dah berlaku, tengok keterangan dalam video, Sheikh YM GU Md Radzi Hanafi Al Qodhi mengaku menyentuh bahagian atas p**u d**a yang kena cabul, tapi yang kena cabul tak koyakkan bahagian depan bajunya?????)

    Kesimpulannya~ sama ke cerita Nabi Allah Yusuf dengan kes YM GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qodhi ??????????

    ~ Ana sudah konfiuslah ~

    ReplyDelete
  23. gugat ni mmg bodoh... drpd dulu smpai la ni, asai xbleh nk jawab tanya benda lain... benda tersebut mmg dh dibahaskan sebelum ni, TAPI mcm aku kata la, asai bnda ni kuar je dia xjawap pastu dok tanya benda lain... PENFITNAH mmg mcm gugat ni sifatnya... x pi mahkamah tapi dok ligat sebaq FITNAH... org p mahkamah nak dgq sendiri hujah kedua2 pihak... tapi gugat ni dok ligat SEBAQ FITNAH sbb DGQ sebelah pihak ja... itu pun org laen sampaikan....ntah betui ka tidaq si gugat ni bukan tau pun, sebab dok ligat SEBAQ FITNAH ja keje dia....

    berani apa? bagi keterangan pun dok bilik lain...bongok betui la hg ni gugat... lain kali nk buat laporan pn, p sendiri kt mahkamah...

    satu ja aku setuju dgn hg gugat, hakim bukannya bodoh mcm hang sebab hakim dgaq dr dua2 belah pihak TAPI hg masih dok ligat sebaq fitnah...

    -pukau-

    ReplyDelete
  24. tak perlu hujah segala bagai pd gugat ni. sebaris kata pon takkan dia ambil.

    insya Allah, sy melihat peribadi cik mat, langsung tak sama dengan apa yg ditohmahkan.

    sy memang bodoh, sesungguhnya Allah Maha Bijaksana.

    ReplyDelete
  25. Uih la hai. dok pi samakan sebijik2 dgn kisah Nabi Yusuf, koyak baju semua. Kalau mcm tu dalam kes Cik Md, takde baju koyak pun.
    'Ana sudah konfiuslah', jgn dok dengar2 je.gi court nu,tgk,dgr perbicaraan. ada sentuhan dah kira cabul?hang tak tanya mcm mana jadinya sentuhan tu? bukan si pengadu yg menarik tangan Cik Md ke? kamon la,aku yg dah lame tak aktif, tak rapat pun dgn Cik Md pun tau nak menilai..budak 16 tahun mana pandai menipu ye tak? TAK INGAT jawab dia.kehkehkeh.

    ReplyDelete
  26. die ni bukan setakat bodoh je..penipu dan mmg bangang nk mampos,dh xde level bangang dah tuk die ni...die ni lg kotor dr najis babi tu...

    ReplyDelete
  27. Anonymous said...
    Uih la hai. dok pi samakan sebijik2 dgn kisah Nabi Yusuf, koyak baju semua. Kalau mcm tu dalam kes Cik Md, takde baju koyak pun.
    'Ana sudah konfiuslah', jgn dok dengar2 je.gi court nu,tgk,dgr perbicaraan. ada sentuhan dah kira cabul?hang tak tanya mcm mana jadinya sentuhan tu? bukan si pengadu yg menarik tangan Cik Md ke? kamon la,aku yg dah lame tak aktif, tak rapat pun dgn Cik Md pun tau nak menilai..budak 16 tahun mana pandai menipu ye tak? TAK INGAT jawab dia.kehkehkeh.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Kalo itu macam, saya ucap terima kasih atas nasihat anda. Kalau boleh mana2 sahabat yang pegi court tu tolong hujah sikit ngan si Gugat nih satu persatu, apa yang telah terjadi, apa yang telah diperkatakan oleh yang kena cabul supaya boleh patahkan hujah si Gugat nih. Supaya golongan2 yang konfius macam saya nih boleh menilai kebenarannya. Maklumlah, ramai2 sangat pi court pun tak guna.

    Cuma satu pada pandangan saya yang jahil ni la. Cuba sahabat2 yang sama2 kita nak memperjuangkan kebenaran YM GU Sheikh Md Radzi Hanafi Al Qodhi supaya berhujah dengan lebih mantap lagi iaitu :

    1. Apa hak YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi masuk ke rumah sahabatnya pada ketika dan saat itu, pada masa sahabatnya itu tiada di rumah???

    2. Apa hukumnya YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi berdua-duan dengan seorang gadis di dalam rumah tersebut tanpa si gadis itu ditemani muhrimnya????

    3. Wajarkah YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi melayan permintaan Yang Kena Cabul untuk mengurut anggota tubuh badannya dan ini nyata diperakui oleh YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi bahwa sentuhan telah berlaku.

    4. Diceritakan YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi telah ternampak beberapa orang remaja berada di luar pagar / dalam halaman rumah / air oren di dalam rumah sahabatnya. Kenapa YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi tak menghubungi sahabatnya dengan segera iaitu bapa kepada yang kena cabul bertanyakan atau memberitahu hal tersebut.

    5. SEBAGAI GURU SEBENAR GURU YANG SIDDIQ LAGI AMANAH, ADAKAH HALAL YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi MEMASUKI RUMAH ANAK MURIDNYA PADA BILA2 MASA SESUKA HATINYA TANPA PENGETAHUAN ANAK MURIDNYA. KALAU PERKARA INI TERJADI KEPADA KITA DAN KELUARGA KITA MACAM MANA???????

    Saya mintak sahabat2 yang sama2 memperjuangkan kebenaran YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi menjawab hujah Si Gugat di atas supaya kekhilafan ini terjawab...........

    ~ Ana sudah konfiuslah ~

    ReplyDelete
  28. nak tau jugak hujah2 penyokong YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi tentang 5 soalan dari saudara "~ Ana sudah konfiuslah ~"

    geng2 penyokong, apa komen anda...? tolak tepi dulu pasal sentuhan. apa tujuan pegi rumah tu pada ketika itu? mau hantar pisang goreng ka?

    ReplyDelete
  29. biliselat said...
    nak tau jugak hujah2 penyokong YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi tentang 5 soalan dari saudara "~ Ana sudah konfiuslah ~"

    geng2 penyokong, apa komen anda...? tolak tepi dulu pasal sentuhan. apa tujuan pegi rumah tu pada ketika itu? mau hantar pisang goreng ka?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Terima kasih Biliselat atas komen anda. Kita mungkin berlainan haluan, pandangan dan sokongan samaada kepada YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi atau kepada YM GU En. Marwi Latif. Biarlah kita lihat jawapn balas drp sahabat2 kita drp PP dan PK. Walau apapun percanggahan, kita semua adalah sa udara. Janganlah disebabkan perbezaan ini membuatkan kita semua bermusuhan. Cukuplah apa yang telah berlaku dahulu semasa zaman Cekak Malaysia.

    Kita berhujah secara rasional dan terpulang kepada penyokong2 PK dan PP untuk menentukan haluan masing-masing. Kebenaran, walaupun terlalu pahit, harus kita telan. Kebatilan, sekiranya sudah terbukti, wajib kita war-warkan untuk tujuan kebaikan. Semoga Allah memberkati segala usaha kita semua.

    Atau adakah benar seperti kata2 Almarhum Ustaz Hanafi Hj. Ahmad bahwa " Bintang 21 segitiga pada logo silat cekak itu akan terpecah, tatkala itu hanya 1 (Satu) sahaja yang boleh dipakai. Justeru yang mana satu yang benar dan boleh kita pakai?????

    Seperti kata M. Nasir dalam lagunya "73 pintu, 73 jalan, yang sampai hanya satu jalan!!!!"

    ~ Ana sudah konfiuslah ~

    ReplyDelete
  30. saye nampak satu je, *menegakkan benang yg basah*
    terime je lah kenyataan.. menceroboh rumah org dah satu kesalahan... blom ++ cabul dll..

    ReplyDelete
  31. terima kasih saudara ~ Ana sudah konfiuslah ~

    Punca kejadian 'cabul' adalah kedatangan YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi ke rumah gadis tersebut. Setuju? kalau beliau x datang maka tiadalah timbul isu cabul tersebut.

    isu yang ringkas sahaja. KENAPA beliau datang ketika itu? walhal sudah sedia maklum akan situasi di rumah tersebut (waktu, individu), kerana beliau memang mengenali tuan rumah tersebut. Beliau terlupa barangkali tindakannya itu boleh menimbulkan pelbagai keraguan.

    Jika benar2 wujud keraguan seperti yang dikabarkan oleh beliau ketika siasatan dalaman, kenapa tidak terus hubungi tuan rumah sebagai langkah awal? x pon tegur 'budak2' tersebut (tu pon jika benar2 ada budak2 la).

    Ke henpon xda kredit? Rumah ahli LPT berjiran dgn lokasi kejadian, boleh je pergi ketuk bagi salam n pinjam talipon...

    KENAPA? jawab la para penyokong YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi. Jgn jadi sokong yang membawa rebah. YM GU Sheikh Md. Radzi Hanafi Al Qodhi tetap manusia biasa yang tidak lari dari kesilapan. Kalau salah, sama2 kita tegur dan betulkan.

    ReplyDelete
  32. pelik betul la..yang ada cuma OKT dengan mangsa.. macam mana boleh orang ramai sebarkan tentang berlakunya pencabulan tersebut.. kalau ikutkan, apa2 pun boleh jadi.. sama ada OKT tersebut betul melakukan perbuatan tersebut atau sebaliknya.. tuan tanah bermati-matian mengatakan perbuatan tersebut berlaku.. seandainya tidak terjadi perbuatan tersebut, tidakkah anda rasa berdosa atas apa yang telah anda sebarkan.. tidakkah anda takut jika anda akan menerima pembalasan dari ALLAH.. ALLAH dah beritahu dalam Al-Quran supaya menutup aib orang lain supaya aib sendiri tidak dibuka di AKHIRAT nanti.. kalau OKT tersebut betul bersalah dan tidak mengaku, biarkan dia menerima balasan yang setimpal di AKHIRAT.. tak perlu untuk kita sebarkan aib orang tersebut...

    ReplyDelete
  33. beliau sudah menghubungi tuan tanah .. banyak informasi di tunggang terbalikkan.

    kalau bapa mangsa benar, kenapa air muka serba salah ketika di mahkamah?

    wallahualam, Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.

    Jika beliau salah, mengapa tetap kukuh sokongan keluarga termasuk makteh?


    betul, jagalah aib orang lain dan Allah akan menjaga aibmu,

    semoga diberi kekuatan.

    ReplyDelete
  34. Wahai Saudara Geng Penyokong Md Qodhi!!!!!

    Dalam kes Md Qodhi nih, cuba kita kaji balik kronologi kejadian, baca balik hujah2 Si Gugat yang terdahulu. Diberitakan sejurus selepas kejadian, Md Qodhi ada menghubungi orang2 lama pihak PP MINTA NASIHAT, dan pada peringkat awal memang NASIHAT PUAK PP AGAR tutup cerita nih dan selesaikan dengan pihak mangsa dan keluarga mangsa dengan cara baik SUPAYA siapa2 yg tak berkenaan pun tak tahu. Cuba tanya balik Md Qohi nih. Siapa yang mula2 pergi canang kat cawangan yang dia kena fitnah????? Bukankah dia, Md Qodhi sendiri yang pergi cerita kat YDP satu cawangan masa Majlis Ijazah yang dia, Md Qodhi kena fitnah??? Lepas tu pun dok canang satu Malaysia kata dia, Md Qodhi kena fitnah. Pergi tanya balik kat Presiden Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi Malaysia sekarang (Persatuan yang sah di sisi undang-undang)!!!!!! Pergi tanya balik CEO Akademi Silat Cekak Hanafi sekarang!!!! Ada BERANIIIII KAAAAAA?????

    ReplyDelete
  35. gugat ni mmg bodoh... drpd dulu smpai la ni, asai xbleh nk jawab tanya benda lain... benda tersebut mmg dh dibahaskan sebelum ni, TAPI mcm aku kata la, asai bnda ni kuar je dia xjawap pastu dok tanya benda lain... PENFITNAH mmg mcm gugat ni sifatnya... x pi mahkamah tapi dok ligat sebaq FITNAH... org p mahkamah nak dgq sendiri hujah kedua2 pihak... tapi gugat ni dok ligat SEBAQ FITNAH sbb DGQ sebelah pihak ja... itu pun org laen sampaikan....ntah betui ka tidaq si gugat ni bukan tau pun, sebab dok ligat SEBAQ FITNAH ja keje dia....

    berani apa? bagi keterangan pun dok bilik lain...bongok betui la hg ni gugat... lain kali nk buat laporan pn, p sendiri kt mahkamah...

    satu ja aku setuju dgn hg gugat, hakim bukannya bodoh mcm hang sebab hakim dgaq dr dua2 belah pihak TAPI hg masih dok ligat sebaq fitnah...

    -pukau-

    DEY TAMBI, betui atau tidak apa yang aku cakap kat atas ni? FITNAH ATAU TIDAK DAPAT CERITA DARI GILER BABI, PASTU SEBARKAN? SEDANGKAN KATA NAK TEGAK BENANG YANG BASAH, so, dtg lah mahkamah dengar sendiri... baru org boleh pertimbangkan apa yg hang kata... akai ada ka? kasi jawab ini dulu la, baru aku kasi jawab sama itu semua soalan2 lain...

    ReplyDelete
  36. hahaha

    kes mahkamah???? ni kes individu aku xambik pot...

    Yg ko sume pi buat ape? ko rang bukan hakim.. yg akhirnye akan buat keputusan...

    Ko rang ni bodo yg xleh diajar lg...

    Tu ler sbb aku xlyn hal mahkamah ni.

    Paham????

    ReplyDelete
  37. SEBAB TU AKU KATA KAU NI MUNAFIK YANG SUKA MEMFITNAH DAN MENYEBAR FITNAH... KATA TAK AMBIK POT, TAPI SIBUK NAK SEBAR FITNAH BERKENAAN TU...BODOH.HABIS TU YANG KAU CERITA KT ATAS NI APA? MENYEBAR FITNAH LAH KAN??? sebab kau tak ambik pot, tapi ko cerita benda yang ko tak ambik pot.... GUGAT MUNAFIK DGN CINA GILER BABI SAMA JE BUSUK ISI PERUT...GI JAHANAM.

    ReplyDelete
  38. Gelagat anak murid guru aku yg dah giler ism. Klu ko ni darah daging guru aku, mak ooi teruk ko ni.

    ReplyDelete
  39. haaa...ni anak Mad Radhi yg hang kata mcm gangster tuu..apasal x puas hati ke??
    teringin nak jumpa aku din penama?
    -Firdaus Md Radzi-

    ReplyDelete
  40. Bodo xleh diajo...

    ReplyDelete
  41. bodo mcm ko mmg x boleh di ajo..
    pasal lawan Guru...

    ReplyDelete
  42. lwn guru suar pendek tunjukkkk aurat..peghhhh

    ReplyDelete
  43. hahahaha...sempit betul pemikiran ko..haha
    patut a dpt guru master joe bodo tuu..
    sesuai dgn anak2 muridnya yg bodo..
    dlm dok seluar pendek pun,hang bukan berani punn ngn Guru aku...cakap cmni brani la..
    sifat munafiq salah satunya mmg cmtuu..
    x herann la...

    ReplyDelete
  44. aku menunggu jawapan pd 5 soalan yg ~ Ana sudah konfiuslah ~ nyatakan dr pihak penyokong Md Radzi...
    tp yg kuar cter lain...
    tak bole jwp ker...

    ReplyDelete
  45. coz mereka ni semua main ikut jer..x bleh jawap puyer....sokong tanpa selidik...follow jer yg dia org tahu...n dah bleh agak dah...mereka ni sume masih baru lagi dlm silat ni...but kesian....

    huh...jawaplah soalan yg 5 tu seblum 5 soalan yg menanti kita...

    ReplyDelete